wtorek, 21 sierpnia 2018

[18]"Kocham tylko tak" Kate Sterritt


Jeśli zbudujesz wieżę życia z rzeczy, które cię uszczęśliwiają, twoje życie będzie pełne barw i świateł, ale jeśli zlekceważysz swoje pasje i nie będziesz inwestować w odpowiednie rzeczy i odpowiednich ludzi, życie będzie płaskie i nudne. Będziesz żyć w ciemności.

Kiedy zobaczyłam Kocham tylko tak to od razu zakochałam się w okładce. Idealnie pasowała do miejsca w którym ją czytałam, czyli plaży. Książka zapewniła mi sporo emocji, chociaż były momenty kiedy chciałam ją zostawić bo się strasznie dłużyła. Dobrze, że tych pierwszych było trochę więcej.
Zauważyć można tutaj, iż początek książki jest bardzo ciekawy, środek trochę mniej.Za to zakończenie wbija w fotel. Czytając ostanie strony powstrzymywałam się przez rozpłakaniem. Jechałam akurat wtedy z rodziną autem i jakoś nie wypadało. 😛
Twórczość Kate Sterritt pochłonęłam bardzo szybko. Polubiłam zarówno jej styl pisania oraz emocje, który zostały w tym tekście zawarte.


Nigdy nie pozwól, by twoje światło zgasło, bo ono rozświetli nie tylko mój świat.

Książka podzielona jest na dwie części. Pierwsza to losy Emerson jako małej dziewczynki. Nie miała ona łatwego życia, jednakże dzięki nowemu przyjacielowi udaje się jej ten czas przetrwać.Razem z Merekim spędza każdą  wolą chwilę.Następnie poznajemy historię  głównej bohaterki jako dorosłej kobiety. Poznaje ona tutaj Josha. Mężczyzna na nowo pobudza serce Emerson do życia, jednak towarzyszące jej wyrzuty sumienia nie pozwalają  na zbliżenie się do niego.Kobieta uwielbia sztukę. Teoretyczne to dzięki niej główna bohaterka poznała Josha.
Bardzo polubiłam wszystkie trzy postacie, chociaż na samym początku denerwowała mnie Emerson. Jednak w pewnym momencie zrozumiałam dlaczego tak się zachowuje.

Emerson Hart jest miłością jego życia  
Problem w tym, że w jej życiu
jest ktoś jeszcze



Podsumowując Kocham tylko tak  to opowieść o miłości. Pokazuje ona, że uczucie może dawać ale także odbierać. Czytając ją odczuwamy dużą dawkę emocji. Trzeba być jednak przygotowanym na to, że pewna część książki jest bardzo średnia. Jednakże nie należy się wtedy zrażać i czytać dalej, bo końcówka rekompensuje wszytko.
 Ogólnie rzecz biorąc Kocham tylko tak to historia warta poznania przez każdego. Ostatnie rozdziały wzruszają niesamowicie. Coś czuję, że będę często do niej wracała.

1 komentarz: