sobota, 12 maja 2018

[11]" Mądrzej szybciej lepiej" Charles Duhigg

Nie będziemy w stanie dokonywać trafnych wyborów, jeśli nie nauczymy się przepowiadać przyszłość, co z kolei nie nastąpi, jeżeli nie będziemy mieć styczności z odpowiednio dużą liczbą sukcesów i porażek.

Każdy z nas  potrzebuje czasem  przysłowiowego kopa do działania, jednak nie zawsze łatwo jest go dostać. Dzięki książce Mądrzej szybciej lepiej miałam się dowiedzieć o sekretach efektywności. Czy tak się stało? Czy książka mi pomogła?

Książkę zaczęłam czytać z dużą nadzieją, która się w pewnym momencie się gdzieś zgubiła. Sądziłam, iż poradnik pomoże mi rozwiązać moje problemy związane z efektywnością. Było jednak trochę inaczej. Oczywiście dowiedziałam się wielu nowych rzeczy, jednakże długie i czasami nudne historie powiązane z danym zagadnieniem bardzo mnie zniechęcały do czytania. Wiadomo, że były również ciekawe, np. związane z produkcją filmu "Kraina Lodu".
  Wielkim plusem jest umieszczenie na samym końcu podsumowanie  wszystkich sekretów.  Książka tak jak wspomniałam ma podane różne historie do każdych zagadnień. Dla jednej  osoby dana opowieść będzie interesująca dla drugiej nie. Poradnik trzeba samemu przeczytać i zadecydować. 
Książka nie jest ani za gruba, ani za cienka.Posiada raptem ponad 420 stron.


Książkę polecam każdemu kto chce uporządkować swoją wiedzę na temat efektywności oraz poznać jej kilka sekretów. Świetnie nada się  jako lekka odskocznia od codziennych powieści. Dowiedziałam się z niej też kilka interesujących faktów. Wiem teraz, iż produkcja Kariny Lodu nie była łatwa tak jak mi się wydawała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz